Posted by : Unknown Rabu, 12 Desember 2012

SETELAH KAU TINGGALKAN AKU
Oleh EW Ayu

Deraian air mata
jatuh terus menetes
aku tak pernah berfikir,juga tak pernah menyangka
hal yang selama ini aku kira sangat mustahil untuk terjadi

Kini...
saat ini semuanya terjadi
kau tinggalkan aku seorang diri
di tengah keramaian ini
aku bagaikan selembar kertas
yang terompang amping oleh angin
tiada berdaya tiada kekuatan..

Kasih..
apa tak kau fikirkan betapa sakitnya aku
hancur berkeping keping
menderita yang sangat menderita
terpojok seperti tiada artinya
kini kau telah bersamanya
kau rangkai kisah indah tanpa aku
bukan aku lagi bidadari dalam hidupmu
bukan aku lagi permata dalam jiwamu
hingga aku menilai
cinta itu tak adil
cinta itu tipuan belaka

Description: Setelah Kau Tinggalkan Aku Oleh EW Ayu
Rating: 4.5
Reviewer: Unknown
ItemReviewed: Setelah Kau Tinggalkan Aku Oleh EW Ayu

Leave a Reply

Monggo Tinggalkan Jejak Kaks :)

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Popular Post

Labels

Arsip Blog

Followers

- Copyright © 2013 shad0w-share | Designed by Johanes Djogan -