Posted by : Unknown Rabu, 06 Februari 2013

JIKA ESOK
Oleh Jeffri Fadiel Siddiq

Jika esok ku masih bisa menatapmu
sapalah aku dengan cintamu
dan sambutlah dengan belaian mesramu

Namun jika esokku tiada
dan langitpun tak ada senja
tidurlah.....
engkau kan bertemu ku dalam mimpi

Jika kau masih tak menemukanku
mimpi-mimpimu sendu tak berbekas
maka ikhlaskanlah aku.....

Jika sampai hari esok,lusa dan selamanya
tetap tak kau jumpa..
maka pergilah...
dan cari penggantiku...
dan doakan aku.....
agar aku tenang disana...
aku akan tersenyum melihatmu.....
selamanya

Description: Jika Esok Oleh Jeffri Fadiel Siddiq
Rating: 4.5
Reviewer: Unknown
ItemReviewed: Jika Esok Oleh Jeffri Fadiel Siddiq

Leave a Reply

Monggo Tinggalkan Jejak Kaks :)

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Popular Post

Labels

Arsip Blog

Followers

- Copyright © 2013 shad0w-share | Designed by Johanes Djogan -