Posted by : Unknown Rabu, 06 Februari 2013

AKU YANG BERSALAH
Oleh Karnel

Kemanalah yang ingin ku sampaikan.
Namun ini tak pantas untuk kau dengar. . .
Ku ad ditempat yang salah , karnah di butakan cinta.

Hingga tak seperti yang kau lihat
Semua telah terjadi di luar kendali.
Jika bisa cinta ini ku arahkan saja kelain cinta. . . . .
Maaf kan aku , mencintai , kekasih mu
Namun aku tak lagi menjadi
Penyebab ke hancuran antara kau dan dia. . . Dan aku
Benar kau takan ku paksa memaafkan
Diri ku yang terlanjur bersalah
Hanya karnah salah dosa ku takan ku buat lagi .

Description: Aku yang Bersalah Oleh Karnel
Rating: 4.5
Reviewer: Unknown
ItemReviewed: Aku yang Bersalah Oleh Karnel

Leave a Reply

Monggo Tinggalkan Jejak Kaks :)

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Popular Post

Labels

Arsip Blog

Followers

- Copyright © 2013 shad0w-share | Designed by Johanes Djogan -