Posted by : Unknown Jumat, 30 November 2012

CINTA KELABU
Oleh Momo

Aku jatuh cinta
dengannya yang ku sayang
aku jatuh hati
dangannya wahai mentari

Ketika ku buka kedua mata
aku berada dalam bayangan akan hadirnya
ketika aku menutup kedua mata
imppi ku menyelimutinya

Aku tak kuasa
aku terbangun dalam mimpi khayal indahku

Inikah rasanya??
jatuh dalam dekapan kelabu cinta yang telah kau beri
ketika jantung tak kuasa menahan berai derai rasa cinta yang kau berikan....

Aku jatuh cinta
denganmu wahai pujangga ku
aku jatuh hati
dengan mu wahai hidup dan matiku....

Description: Cinta Kelabu Oleh Momo
Rating: 4.5
Reviewer: Unknown
ItemReviewed: Cinta Kelabu Oleh Momo

Leave a Reply

Monggo Tinggalkan Jejak Kaks :)

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Popular Post

Labels

Arsip Blog

Followers

- Copyright © 2013 shad0w-share | Designed by Johanes Djogan -